جواهر مروارید | کد پروژه : PRE-583

جواهر مروارید | کد پروژه : PRE-583

نویسنده:Javad Ahmadi
20 تیر 1403
 
 

جواهر مروارید

La Joya Perla یک پروژه انحصاری واقع در Bahçeler/İskele است. مجتمع زیبای ما متشکل از مجموعا 384 واحد با معماری افقی، با طراحی، امکانات و موقعیت فوق‌العاده خود در تمام طول سال در انتظار شماست تا از زندگی لوکس و آسایش لذت ببرید.

کد پروژه : PRE-583
 
 
 

هنگامی که در یک منطقه در هم تنیده با طبیعت توسعه می‌دهیم و طراحی خود را در یک مکان خاص ادغام می‌کنیم، ما این مسئولیت را داریم که از آن مکان حداکثر استفاده را ببریم. پروژه Natulux در Küçük Erenköy، در یک بسته بسیار ویژه 0 تا یک دریا واقعی، واقع در لبه صخره با زاویه گسترده 270 درجه واقع شده است. وقتی برای اولین بار وارد سایت می شوید، این احساس را به شما دست می دهد که در دریا یا روی دریا هستید، نه منظره دریا از دور. هرگز در هیچ پروژه ای که طراحی کرده ایم، احساس آبی تا این حد عمیق نشده است.

 

 
 
 
 
 

La Joya Perla که در مکانی برجسته در Bahçeler/Iskele واقع شده است، شما را برای زندگی لوکس و راحت آماده می کند. La Joya Perla که تنها 700 متر از دریا فاصله دارد، به شما این امکان را می دهد که هر روز خود را مانند تعطیلات بگذرانید.

کلوپ ساحلی لا جویا، یک پروژه DND قبرس، تنها 700 متر با پرلا فاصله دارد. همه ساکنان لا جویا پرلا اعضای باشگاه ساحلی لا جویا هستند. خدمات با تخفیف به صاحبان خانه ارائه می شود. اسپا، بار استخر، امکانات رستوران و همچنین فعالیت های سرگرم کننده در این ساحل خصوصی منتظر شما هستند.

استودیو رزیدنس (گرند)
اتاق نشیمن – آشپزخانه: 29.25 متر مربع
WC-حمام: 5.45 متر مربع
بالکن: 4.20 متر مربع
کل مساحت بسته: 38,90 متر مربع
باغ: 6 متر مربع
مساحت کاربری مشترک: 6 متر مربع
مساحت کل استفاده: 50.90 متر مربع

تصاویر

 
 
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد