برج شیک و مدرن در قبرس شمالی | کد پروژه: NGS-427

برج شیک و مدرن در قبرس شمالی | کد پروژه: NGS-427

نویسنده:Javad Ahmadi
18 شهریور 1403

زندگی در بهشت را تجربه کنید

این پروژه در طبیعت سرسبز واقع شده و با آب و هوای مدیترانه ای دلپذیر مانند نگینی در این منطقه میدرخشد که شامل واحد‌های شیک با طراحی مدرن و نورپردازی روشن و نشیمن های جادار است.

پروژه ای خارق العاده که میزبان اقامتگاهی متشکل از 1630 آپارتمان و یک هتل فوق العاده لوکس ریزورت در ایسکله لانگ بیچ، یکی از زیباترین سواحل مدیترانه خواهد بود. اقامتگاه و اقامتگاه Grand Sapphire، بزرگترین و خاص ترین پروژه زندگی در قبرس شمالی، از 3 ساختمان مرتفع با 27، 29 و 31 طبقه، 7 ساختمان کوتاه با 5 طبقه و یک ساختمان هتل تشکیل شده است. این پروژه با ارائه فضاهای نشیمن غنی مناسب برای سبک های مختلف زندگی، شامل استودیو، آپارتمان با 1، 2، 3، 4 اتاق و اقامتگاه های دوبلکس با 3، 4 اتاق است.

تمام جزئیات در Grand Sapphire به گونه ای طراحی شده است که برای زندگی 7 ستاره مناسب ترین باشد. تجربه 7 ستاره شما، که با تمام طرح‌های 1630 آپارتمان شروع می‌شود، با زندگی عالی Residence ادغام می‌شود. شما تاج زندگی خود را با خدمات توچال خواهید کرد. Grand Sapphire با رستوران‌ها، سالن‌های ورزشی، 10000 متر مربع مساحت استخر، 60000 متر مربع فضای سبز، باغ ارگانیک، بار پشت بام و بار استخر، فعالیت‌ها و باشگاه کودکان مناسب برای تمام سنین است.

منطقه ایسکله با سرمایه گذاری هایی که هر روز افزایش می یابد و ترافیک سنگین توریست داخلی و خارجی، به یکی از محبوب ترین مقاصد در قبرس شمالی برای سرمایه گذاری زندگی و املاک تبدیل شده است. با مزایای افزایش تقاضا برای مسکن، به ویژه در اطراف لانگ بیچ، به لطف زندگی 7 ستاره ای که Grand Sapphire ارائه می دهد، حداکثر درآمد اجاره را در سرمایه گذاری املاک خود دریافت خواهید کرد.

تصاویر
 
 
</span ></span ></span ></span ></span ></span >

امکانات

 
 

استخر شنا

 

کافه

 

رستوران / فست فود

 

ماساژ / سونا

 

اتاق ورزش

 

محل دوچرخه سواری

 

محل بازی کودکان

 

خودپرداز

 

اتاق بازی

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد